loading...
football
مبین سلیمی بازدید : 37 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

 سوارز به دلیل گاز گرفتن جورجیو کیه لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا، برای چهار ماه از حضور در میادین محروم شد؛ محرومیتی که یک روز پیش از دیدار حساس بارسا مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو به پایان خواهد رسید.
او به بارسا مگزین گفت:" من از آن دسته آدم ها هستم که فکر می کنم در وقوع اتفاقات، حتما دلیلی وجود دارد.اینکه از بین 19 تیم در لالیگا، بازگشت من باید دقیقا در دیدار با رئال باشد، حتما دلیلی دارد.
من دائما اتفاقاتی که قرار است رخ بدهد را تصور می کنم؛ اینکه با بقیه بازیکنان تیم در رختکن هستم و برای بازی آماده می شویم؛ فرصت بازی در برنابئو فوق العاده است. این یک تصادف فوق العاده است و من بی صبرانه منتظر این تجربه هستم.
من برای بارسا در جام خوان گامپر 15 دقیقه بازی کردم اما صادقانه بگویم، احساس بازیکن مهمان را داشتم. احساس نمی کردم بازیکن بارسا هستم. تنها برای همان بازی به ورزشگاه رفتم و کمی عصبی بودم."
سوارز همچنین در مورد پست بازی اش و جا افتادن در نوکمپ، گفت:" بعضی ها من را به عنوان مهاجم نوک در نظر دارند و بعضی ها هم به عنوان مهاجم. اما اگر هم من به عنوان مهاجم نوک بازی کنم، در تمام طول بازی در یک قسمت از زمین نخواهم ماند. به اطراف حرکت خوامکرد زیرا دوست ندارم در یک جا بمانم.
بارسا بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد. آنها قابل تحسین هستند. وقتی بازی آنها را تماشا می کنید، می بینید که چه بازیکنان خوبی هستند و وقتی با آنها تمرین می کنید، می بینید که این موضوع صحت داشته است.
لئو، نیمار، ژاوی و اینیستا بازیکنان باکیفیتی هستند و با نمایش های شان شما را متحیر می کنند. بودن در کنار آنها و هر روز تمرین کردن با آنها، فوق العاده است."


برچسب ها بارسلونا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بروز ترین اخبار ورزشی را با ما دنبال کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بنظر شما کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 6,067
  • کدهای اختصاصی

    اوقات شرعی

    تقویم شمسی

    تبدیل تاریخ

    ���� ��

    ���� ��


    دريافت کد :: صداياب